Veilig aangekomen - Reisverslag uit Mapoteng, Lesotho van Jair Joyce - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Mapoteng, Lesotho van Jair Joyce - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: jairenjoyce

Blijf op de hoogte en volg Jair

13 Januari 2012 | Lesotho, Mapoteng

Lieve vrienden,

We zijn veilig aangekomen in Mapoteng, Lesotho!
Na een flinke klimaat- en cultuuromslag beginnen we langzaam te wennen aan het Afrikaanse leven.
De natuur is wonderschoon, de mensen zeer vriendelijk en weer om van te dromen (30 graden).
Internet is moeilijk toegankelijk. Om ons te bereiken kunnen jullie ons bellen op ons lokale nummer (via skype bijv). Via mail kunnen jullie het lokale telefoonnummer en adres ontvangen.

Veel liefs

• 13 Januari 2012 - 10:38

Erna Spruijt:

Lieve Joyce en Jair,
    wat heerlijk om 'rechtstreeks' van jullie te horen (ahem, lezen...)! Natuurlijk lieten we ons door jullie (schoon)ouders zoveel mogelijk op de hoogte houden, maar dit is natuurlijk veel leuker. Niet in de laatste plaats omdat we ook kunnen reageren op jullie berichten! Fijn dat alles tot dusver goed is verlopen.
    Hier is ook alles goed. We hebben net een gezellig lang weekend met je moeder en bonusvader achter de rug. Luxueus Twente. Was top! Weer was wat minder, maar dat mocht de pret niet drukken!
    Wij wensen jullie van hieruit alle liefde en succes en ook sterkte met de moeilijke momenten.
    Knuff,
    Erna en Steef

• 13 Januari 2012 - 10:39

Elise:

Whihoeee een bericht! Mooi dat het goed gaat. Ik ga maar gauw een skype account aanmaken want dit lezen jullie vast over een maand pas weer ;)
    Succes daar! We belluh! XX

• 13 Januari 2012 - 13:46

Lars:

Super leuk, ben blij voor jullie!
    Anne en ik ben helaas net terug vanuit Oeganda, dus voor ons weer even de kou in. Het is natuurlijk ook leuk om weer thuis te zijn, maar ik denk nog wel met veel plezier aan mijn laatste dagje strand in Entebbe.

Bless

• 13 Januari 2012 - 18:24

Siebe En Nathalie:

Schatjes!!
    Wat fijn dat we jullie avonturen kunnen lezen en een beetje meebeleven.
    Hier geen nieuws. Druk aan het klussen.
    Kus N&S xxx

• 13 Januari 2012 - 22:08

Pa En Hilde:

Gaaf die foto's !
    Super leuk om te zen, en wat mooi !
    Snel wat meer verhalen en foto's he ?

Kus van ons voo jullie

• 16 Januari 2012 - 08:48

Ed:

Hoi Joyce en Jaïr,

Heel veel plezier daar aan "de overkant"... Wij, hier in onze tretmolen, houden jullie in de gaten.

Groet,
    Ed (ook namens A en V natuurlijk)

• 16 Januari 2012 - 13:22

Marijke Sijtsma-breu:

Hoi jair en joyce.

Wat geweldig wonen jullie daar nu. Doen jullie ontwikkelingswerk. Ziet er mooi uit die paar foto's.

Groetjes Marijke Sijtsma-Breure

• 16 Januari 2012 - 16:37

Oma En Opa:

We leven elke dag met jullie mee. Jullie zijn geen moment uit onze gedachten. Ik hoop snel mijn laptop terug te krijgen, dan kunnen we skypen. Heel veel liefs, oma en opa.

• 16 Januari 2012 - 17:59

Pa:

Was leuk om ff te skypen.we zijn erg benieuwd naar meer foto,s hier op de site. Zal wel ff duren voor jullie volledig thuis zijn in dit mooie land. We denken veel aan jullie en leven erg mee.
    Kus van ons ut speuld.

• 17 Januari 2012 - 09:42

Oma En Opa:

Twee skypers naar Lesotho
    verlangden dat hun auto
    een stukje vliegen kon,
    tot Afrika kon reiken
    om daar eens te bekijken
    in een vergulde zon,
    waar Joyce en Jair liepen
    en "Oma, opa!" riepen
    en hen dan vast te grijpen.
    Nou ja, 't is maar een praatje
    over dat Fabiaatje.
    Het blijft gewoon bij "Skypen".

• 17 Januari 2012 - 10:11

Marsha:

Wat een uitzicht!!!

• 19 Januari 2012 - 08:32

Pascal & Martine:

Hi Jair & Joyce,

heel veel succes in Lesotho, wat een avontuur, geniet ervan !

liefs

Pascal, Martine & Judith

• 19 Januari 2012 - 13:30

Suus:

Hee lieve Jair en Joyce,
    Wat een mooie foto's! Die had ik de eerste keer helemaal niet gezien. Echt supermooi, de bergen, het groene en Jocye :). Komen er ook nog foto's van waar jullie wonen en werken? Ben benieuwd! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je al een beetje aan't wortelen bent.
    Knuffels uit 'n lekker koud en nat NL!

• 19 Januari 2012 - 17:59

Simone:

Lieve Joair en Joyce,
    Pa Willem gaf mij deze site door per mail. Leuk, hoor, om hier al iets op te lezen en zelfs te zien aan foto's. Jair, heb je, nu je er bent, toch enige flashbacks van vroeger?
    God's zegen en leiding bij jullie werk daar. Peter heeft het in de midjaren 80 er alleen moeten rooien, dat was eenzaam- echt helemaal geen internet, luchtpostbrieven die weken onderweg waren...Zij zitten nu nog in B, papieren voor E waren niet in orde ondanks al veel transcripties, gaat wel april of later worden, d8 P.
    Net deze week hadden we een paar dagen met nachtvorst, maar nu helaas weer regen en warmer.
    Geniet van de warmte en natuur daar.
    Sterkt emet alles. Ik volg jullie wel nu ik deze site weet! Liefs, Simone

• 29 Januari 2012 - 11:36

Els En Frank:

de techniek staat voor niets, he? wat leuk om op deze manier even te kijken hoe het met jullie gaat.....vooralsnog spreekt het enorm tot de verbeelding en zouden we dolgraag die kant eens opkomen. helaas zit dat er niet meteen is, dus op deze manier kunnen we toch een beetje meegenieten!!! take care en we zullen nog regelmatig een blik werpen op deze pagina's.

liefs, Els en Frank